el que saps
i les teves creences
"si no crec primer , no ho entendre"
ELS ÉSSERS HUMANS Actuem conforme a “la veritat” tal i com la percebem , com pensem que es.
Actuem, es comportem , maneguem les nostres vides, d’acord, moltes vegades, amb una veritat equívoca que “algú ens ha inculcat”

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada